U slučaju pojave nesaobraznosti ili oštećenja u transportu, molimo vas da nas kontaktirate:
-
Telefon/Viber: 064/827-6578 (pon–pet: 08.00–16.00)
-
E-mail: reklamacije@nijansa.rs (dostupno 0–24)
Obrazac „Reklamacioni list“ možete preuzeti klikom na ovaj link.
Molimo vas da uz reklamacioni zahtev dostavite što detaljniji opis problema, kao i prateće fotografije koje jasno ilustruju uočenu nesaobraznost ili oštećenje proizvoda.
Potvrda o prijemu reklamacije biće izdata nakon što primimo sve zakonom propisane podatke potrebne za njenu izradu.
Prava i obaveze kupca prilikom prijave nesaobraznosti:
Od trenutka kada prodavac primi reklamaciju, počinje da teče rok od 8 dana u kojem je dužan da odgovori potrošaču i predloži način rešavanja.
Odgovor mora da sadrži odluku o prihvatanju reklamacije, izjašnjenje o zahtevu potrošača, kao i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Prodavac je dužan da rešavanje prihvaćene reklamacije sprovede u roku od:
-
15 dana za opštu robu
-
30 dana za tehničku robu i nameštaj
Ukoliko iz objektivnih razloga ne može da reši reklamaciju u zakonskom roku, dužan je da o tome obavesti potrošača i predloži novi rok, uz saglasnost potrošača. Produženje roka je moguće samo jednom.
Prodavac je obavezan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja.
Kupac prilikom izjavljivanja reklamacije mora da dostavi račun ili drugi dokaz o kupovini (kopija fiskalnog računa, slip, izvod sa tekućeg računa i sl.).
Nakon prihvatanja reklamacije, prodavac je dužan da obavesti potrošača o daljem postupanju – da li uvažava zahtev u celosti ili predlaže drugo rešenje.