0
0,00 rsd

U slučaju pojave nesaobraznosti ili oštećenja u transportu, molimo vas da nas kontaktirate:

  1. Telefon/Viber: 064/827-6578 (pon–pet: 08.00–16.00)

  2. E-mail: reklamacije@nijansa.rs (dostupno 0–24)

Obrazac „Reklamacioni list“ možete preuzeti klikom na ovaj link.

Molimo vas da uz reklamacioni zahtev dostavite što detaljniji opis problema, kao i prateće fotografije koje jasno ilustruju uočenu nesaobraznost ili oštećenje proizvoda.

Potvrda o prijemu reklamacije biće izdata nakon što primimo sve zakonom propisane podatke potrebne za njenu izradu.


Prava i obaveze kupca prilikom prijave nesaobraznosti:

Od trenutka kada prodavac primi reklamaciju, počinje da teče rok od 8 dana u kojem je dužan da odgovori potrošaču i predloži način rešavanja.
Odgovor mora da sadrži odluku o prihvatanju reklamacije, izjašnjenje o zahtevu potrošača, kao i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da rešavanje prihvaćene reklamacije sprovede u roku od:

  • 15 dana za opštu robu

  • 30 dana za tehničku robu i nameštaj

Ukoliko iz objektivnih razloga ne može da reši reklamaciju u zakonskom roku, dužan je da o tome obavesti potrošača i predloži novi rok, uz saglasnost potrošača. Produženje roka je moguće samo jednom.

Prodavac je obavezan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja.

Kupac prilikom izjavljivanja reklamacije mora da dostavi račun ili drugi dokaz o kupovini (kopija fiskalnog računa, slip, izvod sa tekućeg računa i sl.).

Nakon prihvatanja reklamacije, prodavac je dužan da obavesti potrošača o daljem postupanju – da li uvažava zahtev u celosti ili predlaže drugo rešenje.

×